2012-08-17
 12:04:00

Dagens roliga inlägg: Varför låtsas ni vara andra!? O_o

Jag verkligen skittrött på falska personer!
 
För det första; Den här bloggen är MIN, jag bestämmer vad som
skrivs osv, tycker du inte om det så varför läser du den!?
 
Sen att folk låtsas vara andra!? Ni skriver både i chatten
och kommenterar under andras namn!
- Både positiva och negativa kommentarer O.o
 
Kan ni inte skaffa ett bättre liv, än att försöka trycka
ner mig och min blogg? För seriöst, hur väl
känner ni mig egentligen? Ni har ingen aning vem jag är,
hur jag ser ut, vilket status jag har irl, så varför sitta och
säga saker ni inte har någon aning om?
 
Det förvånar mig inte ett dugg om ni som fejkar andra,
är någon/några jag känner rätt väl på Stardoll...) Riktigt tråkigt
att man ska ha sådana kompisar som i ena sekunden,
är super schyssta och andra sekunden skrivet massa skit
- dessutom under andras namn! 
 
 
 
 


Korsbruden
PUBLICERAT: 2012-08-17, 12:34:46

Hej! Jag tycker din blogg är grymm! Skulle kunna läsa varje dag om jag hade tid. Ville bara upplysa det. :) Kram!

Svar: Tack så mycket, din kommentar uppskattas! (:
lillelilleskutt.webblogg.se


Malin
PUBLICERAT: 2012-08-17, 12:36:37 | URL: http://stardoll.com

Hej! Jag tycker att din blogg är grymm! Skulle kunna läsa varje dag om jag hade tid. Tack för dina tips osv. Ville bara upplysa det :) Kram!


m-moa-a
PUBLICERAT: 2012-08-17, 20:10:20

inte så schst.... såg detta i gästboken t.ex.:
Lillelilleskutt: Ska aldrig låta nån gäst-blogga på min blogg!! Dom senaste som gästblogga var katastrof ! Dom gjorde reklam för sig själva, och i min blogg vill jag inte ha reklam eller nåt sånt annan skit.

antar att det inte är du som skrivit det för i dina inlägg har du verkat väldigt nöjd och glad över gästbloggarna:)




Svar: Det är inte jag, jag superglad att Elle & Melooon gästbloggade ^^Tack för du sa till, hade inte märkt det annars.
lillelilleskutt.webblogg.se


vijolblomman
PUBLICERAT: 2012-08-17, 22:03:32

lillelilleskutt har rätt hennes blogg hennes regler


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-08-18, 10:43:39

Jag fattar inte hur folk tänker när dom bara gör så! Det är så tragiskt att förstöra en sådan bra blogg som denna blogg. Din blogg är hur bra som helst, Lily!

Men kan du inte se på något sett något nummer om vem det är som gör så och så kan du se den rätta personen som skriver sådär?

Svar: Jo, men personen låtsas vara andra läsare, t.ex som om någon skulle skriva under ditt namn först något positivt och sen något negativt, så tror jag ju att det är du O.o Fast jag är smartare än så, så jag kan se ett och annat.
lillelilleskutt.webblogg.se


Didilina10
PUBLICERAT: 2012-08-18, 15:41:37

Ja, det är inte jag som är skurken iallafall xd Men , seriöst orka skriva saker i andras namn? -.-

Svar: Precis, och presonen skriver ju positiva och negativa saker under andras namn, för att ajg sedan ska tror nr hon/han kommenterar anonymt att det är personen vars namn han/hon fejkade som är skyldigt O.o
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: