2012-08-22
 13:51:00

Drömmar

Hej på er!
 
Tänke fråga er om ni någon gång har
"drömt" att ni träffat någon på Stardoll irl?
 
Själv så har drömt att jag träffade Olivia (selena_ok98),
och att vi gick och fikade typ? Haha och att Olivia berättade
allt om sin idol Johnny Depp. Gud vad knäppt det kändes,
när man vaknade, jag menar drömma om någon
man känner - men ändå inte :O


RosaSmurf
PUBLICERAT: 2012-08-22, 16:53:09 | URL: http://stardollzerosv.blogg.se

Jag har inte drömt att jag träffade någon person, men däremot att jag blev hackad... Det var hemskt :c x'''D


Selena_ok98
PUBLICERAT: 2012-08-22, 16:53:53

Jag har drömt att jag träffade dig med xD Och vi gick på Katy Perry's bröllop o_o

Svar: Hihi :D
lillelilleskutt.webblogg.se


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-08-24, 14:57:27

Att jag och du satt och fikade! Haha:D
Har för mig att jag har berättat det för dig någon gång för länge sedan...

Svar: Jo det har du! (: Och att vi bakde muffins, hehe ^^
lillelilleskutt.webblogg.se


lilla_sommar (embla)
PUBLICERAT: 2012-08-24, 17:35:50 | URL: http://emblafant.blogspot.com

Hahah jag har drömt att jag har träffat Lara och Julia (oychiel) fleeeeeeera gånger! XD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: