2012-08-31
 21:13:44

DKNY Tweed Sweater

Jag är verkligen extremt dålig på att "spara", 
men har typ en lista på allt jag ska köpa innan jag slutar för gott x)
 
Så sedan gratis-ss grejen då man fick in lite gratis cash, 
har jag kunnat köp på mig lite "extra". Men den konstiga är att så fort
man fått tag i typ hälften av sin wish-list så dyker det upp nya plagg som man vill ha,
så den blir lika full igen som innan! >:o Så man blir aldrig helt nöjd, iaf. inte jag...)
 
Rätt sjuk vad priserna har stigit med året, orginalpriset för denna Tweeden
var väll runt 6-20 SD's, och idag 2012 är den värd ca 150 gånger så mycket O.o
 


Dindin88
PUBLICERAT: 2012-09-01, 16:10:38 | URL: http://tecknisse.bloggplatsen.se

Om du slutar för gott efter du fått allt på din lista ska jag se till att du inte får ngt av dem x)

Svar: Haha, det är inte troligt eftersom den fylls på hela tiden O.o Finns alltid något nytt jag ill ha xP
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: