2012-08-28
 18:58:29

Dagens outfit

Topp/Pretty in Love 
Hot Buys kjol/Bonjour Bizou
Skor/Amy Claire
Hårband/DKNY
Accessoar - Rosett


Hemlig än så länge :)
PUBLICERAT: 2012-08-29, 11:12:15 | URL: http://lillelilleskutt.webblogg.se

Hejsan! Jag undrar bara om du kanske söker en till som kan hjälpa dig med uppdateringen? Jag hade gärna velat hjälpa dig isåfall! Jag har tidigare bloggat på en stardoll blogg men den fick tyvärr lägga ner eftersom ägarna tyckte inte vi hade tillräckligt med läsare... :/
Jag är är inne på stardoll varje dag och jag älskar det!
Jag är väldigt intresserad mode och älskar att sätta ihop outfits, älskar att ge tips på starcoins oufits och stardollars outfits. Jag älskar även göra nageldesign, designa hår, smycken och mycket mer!
Hade varit skit kul om du jag skulle få uppdatera med dig, jag kan börja på en "test" blogg och så? Så får du se om du gillar min inlägg. Vill bara säga att jag är helt seriöst med detta även om jag är anonym just nu!
Anledningen till att jag är anonym är för att det hade varit lite pinsamt om du sa nej och så :p
ehehhe! Iallafall, så får du min e-post så kan du höra av dig om du vill ha en till som hjälper dig med uppdateringen :)



Svar: Heej! Hehe, du behöver inte känna att du skämmer ut dig ^^ Det är flera stycken som redan har frågat och det är jätte kul, men måste tyvärr säga samma sak till dig: Jag har valt att blogga "ensam" pga. av flera olika själ - hade en stardollblogg tidigare där jag bloggade med en kompis, men tyckte inte det passade mig så bra, så det var därför jag bytte hit (: Men om du är intesserad av att gästblogga någon gång som Elle och Melooon gjorde, så kommer det absolut finnas flera sådana tillfällen. Vet redan nu att jag t.ex kommer behöva hjälp vecka 44...) Ha det bra!
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: