2012-08-19
 14:28:00

Dagens köp

Hade visst sålt för flera hundra i min Starbazaar, 
så passade på att köpa lite nytt till garderoben!
 
Gladast är jag nog över den röda västen, som jag och och mina
kompisar har skrattat mycket åt, eftersom den faktiskt heter
"Ugly Girl vest" av någon skum andledning xD
 
Även Le jackan är jag väldigt glad över! Missade att köpa
den förra sommaren, och hittade den nu för 174 SD's!?
Har aldrig sett den för ett så bra pris innan, så idag passade
jag på! (:


RosaSmurf
PUBLICERAT: 2012-08-20, 15:03:20 | URL: http://stardollzerosv.blogg.se

Västen heter så för att den tillhör denna styling dockan där hon spelar huvudpersonen i serien Ugly Betty x3 www.stardoll.com/sv/dolls/575/America_Ferrera_vs._Salma_Hayek_.html?dsearch

För övrigt så var kappan assnygg! *-*

Svar: Där fick man lära sig något nytt ^^ Vet du om resten av kläderna också finns i Starbazaar?
lillelilleskutt.webblogg.se


Didilina10
PUBLICERAT: 2012-08-20, 17:47:38

ÅHH, nu är jag avundsjuk! Den där västen har jag velat ha skitlänge men hittar bara för typ 500sd D: Men, den heter "Ugly Girl Vest" för den kommer från serien "Ugly Betty", haha, visste först inte det så kände mig typ kränkt för jag tyckte den var fin xd

Svar: Hmm, sök på Archivet på pris 50 SD's - 200 SD's eller nått. Såg faktiskt en till när jag sökte för 111 SD's (:
lillelilleskutt.webblogg.se


RosaSmurf
PUBLICERAT: 2012-08-21, 16:42:42 | URL: http://stardollzerosv.blogg.se

Jag vet att ponchon och den gröna klänningen finns. Och jag är väldigt osäker på om t-shirten "Be ugly" finns, men jag tror nästan att den gör det ;o



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: