2012-08-11
 14:02:00

ÄNTLIGEN

Nu kommer jag äntligen in på blogg.se! Efter en hel del slit för er skull ;)
Aja, tänkte i a f ge ett litet svar på tal..
 
Jag skrev ju om att jag hoppades på att ni ville rösta på mig som ncg. Innan jag skrev inlägget pratade jag med lily om hur det skulle skrivas och vad som skulle skrivas. Lily godkände alltså denna "reklam". Och jag förstår om ni inte vill ha "reklam" MEN skrev jag att ni måste rösta på mig? Nej. Jag frågade helt enkelt er om ni VILLE rösta på mig. Om ni inte har nåt bättre för er än att klaga på ETT "reklaminlägg" så råder jag er att ta det med mig på stardoll istället för på Lily's blogg. Ni som kommenterade var ju dessutom anonyma? FEGT..!
 
 
/ melooon1



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: