2012-08-02
 15:10:55

1-årsdagen

Idag fyller Bloggen hela 1 år!
Fick lust att göra olika kollage över årets gång (hann inte fixa klart de andra två,
med ska upd. inlägget senare...)
 
 
Augusti 2011
Jag bestämmer mig för att starta bloggen.
Jag har då runt 4579 starpoints blått hår
och översminkad stil med långa ögonfransar x3
 
Jag börjar även"samla" RARE's och sånt,
och även Mortal Kiss.
 
September 2011
Jag fixar mitt första strapoints-projekt med 3500
frisyren. Första kollektionen av Young Hollywood
dyker även upp - och jag blir helt kääär i den
vita" Miranda At Met Ball" klänningen!
 
Oktober 2011
Jag börjar snacka lite mera med andra
medlemmar och går även med i klubben AbsolutSwe.
Jag inser att det är roligt - som ett forum och hänger kvar där.
 
Kör på veckans-tävling, och kanska många "tankar" eftersom
jag typ måste skriva av mig på en stardollblogg? Nej, men
det var ingen bra tid för mig i oktober.
 
 
 


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-08-02, 16:46:19

Grattis bloggen:) Det har verkligen varit roligt med alla dina inlägg här på bloggen Lily. Jag hoppas även den stannar kvar ett tag till:) Ps: Super snyggt kollage du gjort:)


solia-1
PUBLICERAT: 2012-08-02, 16:52:21 | URL: http://royalstardollsv.blogplatsen.se

Minnen!! <3<3 grattis föresten! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: