2012-04-06
 16:13:24

Young Hollywood tar aldrig slut :S

Idag när jag kollade in i Young Hollywood butiken upptäcke jag att det fanns hur mycket plagg kvar som helst.
Många tyckte att andra kollektionen, var slarvig och dåligt gjord så jag antar att det är därför. Dessutom innehöll kollektionen fem våningar, medan den första endast innehöll fyra. Själv längtar jag efter nästa kollektion,
blir liksom så segt när den andra aldrig tar slut så inte dyker upp en ny.
Jag har själv börjat samla lite på plagg från den första kollektionen, dom kanske inte är populära nu
- men vem vet om några år kanske? Äsch man kan ju aldrig veta, just nu är LE, DKNY & ELLE så himla "inne".



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: