2012-04-12
 13:47:53

Snälla människa lämna mig ifred



Det exempel. Tog inte med alla "GB-inläggen".

Igår skrev jag ett inlägg om "ålder", och jag har träffat jätte många trevliga personer i olika åldrar...idag skrivet jag "raka motsatsen"...


Ibland blir jag bara så trött på vissa personer. Ahhhh! Nu kommer min ilska gå ut över bloggen.

Men det är en person, som tror att att det hjälper att säga att jag har många plagg, "snälla", ledsna smilysar osv. För att jag ska sälja att plagg till henne som jag köpte för mer än 3 gånger så mycket som hon "vill betala".

Jag får verkligen bita mig i tungan för att inte skriva något opassande tillbaka. Jag försöker istället bete mig "schysst" - eller kanske snarare *moget?* och förklara sakligt varför jag inte tänker sälja. Det verkar inte hjälpa så snart kommer Lily ge upp...










KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: