2012-04-28
 23:36:24

Kl. 23.36 Bazaar shoppar Lily!

Japp - alla dessa plaggen ville jag ha. Köpte 5 av dem, innan jag motvilligt lämnade bazaaren.



Tur jag har vänner som hjälper mig!



lillelilleskutt
Har fastnat, hjääälp!
Min kompis

?

lillelilleskutt

Bazaaren :O


Min kompis:

TRYCK PÅ "MIN SVIT" , FORT!

lillelilleskutt

nej jag har hittat en tröja jag MÅSTE HA!!!


ojdå det blev visst en klänning också O.o

Min kompis:

LILY -.-&#&#

Lillelilleskutt

jag vet...jag är korkad, men köpt är köpt...

 

blir du aldrig sån? du vet besatt

 

Min kompis:

Jo .. xd

Därför tar mina pengar sIut så snabbt




Vi hörs i morgon!


solia-00
PUBLICERAT: 2012-04-29, 09:31:02

Hej jag undrar om du kan starta veckans tävling igen det är inte ofta jag ser någon blogg tävling i stardoll bloggar, skulle vara sjukt kul! PS din blogg är min favo blogg! Du är bäst lillelilleskutt ska du veta!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: