2012-04-25
 08:36:00

Galet dyra LE?


Visste ni att jag är helt galen i smink på Stardoll? Får för mig att jag ska köpa "alla" produkter...
Inser att jag har 36 varor kvar I DOREÈ att köpa, totalt kommer det kosta 216 SD's. Får väll ta och köpa några i taget.

Men egentligen är sminket inte så dyrt, om man jämnför med t.ex en LE klänning som det finns över 1250 upplagor ut av. Le klänningarna brukar ligga på 200-250 SD's på dagens Stardoll.

Man skulle lätt kunna få 15 "vanliga snygga" plagg från starplaza/starbazaaren, för 200 SD's om man ville istället för en okreativt designad klänning.

- Hehe jag kanske inte ska kritisera LE, när jag själv köper svindyra old DKNY klänningar & andra RARE's menmen...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: