2012-04-10
 15:46:55

Dagens fråga - brukar ni delta i Stardolls egna tävlingar?

 

 

(Klicka på bilden för att komma till tävlingen!)

 

När jag började spela Stardoll kollade jag om det hade dykt upp någon ny tävling
så fort jag loggade in. Jag älskade tävlingarna, men med tiden fattade jag att det var jätte svårt
att vinna. Så jag slutade.
Men för ett tag sedan vann faktiskt min kompis. Då fick fick jag för mig att jag kanske
ska börja skicka in tävlinsbidrag igen? Det tar ju faltikst inte många minuter om ska säga så. Dessutom är rätt kul om man gillar att göra t.ex kollage osv. Allt handlar faktiskt inte om att vinna :)
Den jag precis har skickat in till, handlar om att Stardoll firar 6 år. Fast som någon påpekade tror jag Stardoll skapdes i slutet av 2005? Tycker jag har sett personer där det står att dom har gått redan så tidigt.
Dagens fråga: Brukar ni delta i tävlingarna Stardoll erbjuder?


BELLA-145
PUBLICERAT: 2012-04-11, 16:04:54

Tjaa, har varit med vissa tävlingar och vunnit en. Jag kom på tredje plats som lucia förra förra julafton och vann gratis lucia kläder och 50 sd :D Blev förstås jätteglad och förvånad.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: