2011-09-22
 19:36:02

Torsdag 22/9

Idag orkade jag inte vara en "sparsam" petig person som ska hitta det "billigaste" plagget...
Handlade 2 klänningar jag viljat länge i Starbazaaren för hela 500 starcoints styck!

Någon smartare person, med bättre tålamod hade säkerligen hittat dessa klänningar för en mycket billigare peng.




Leopard klänningen har jag alltid tänkt "den ska jag köpa senare" när jag sett den runt 200 starcoints i bazaaren,
dock verkar priset på den gått upp på sistone?

Mortal Kiss klänningen hade jag säkert fått köpa av en en vän för en billigare peng, men frågan är;
-när skulle jag i så fall träffa denna vän? Man kan ju inte vänta i alla oändlighet!




För att försvara mig, var jag sparsam igår. Hittade denna HB klänning för endast 2 SD i bazaaren, ett av mina bästa fynd!


annika
PUBLICERAT: 2011-09-22, 20:05:26

va tur du hade!!! med hot buy tunikan!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: