2011-09-07
 20:27:11

Svar på två kommentarer!





Idag blev jag jätte glad när jag loggade in, hade fått några nya kommentarer!

Anonyma ??? och alla andra, tack så mycket jag uppskattar verkligen att ni läser min blogg!
Blir så glad när ni säger att ni gillar den ;)

Imanocool, det är helt fritt att besöka mig Lillelilleskutt och sända en vänförfrågning eller skriva i min GB, dock kan det ta lite tid innan innan jag godkänner vänförfrågningen för jag har väldigt många som står i kö xD


Man kan tyvärr inte anmäla sig till starpoints-projektet längre, som jag skrev i tidigare inlägg gör jag "små" projekt nu i början. nmäl er istället till "kändis projektet", klicka på länken för att komma rill inlägget.
(http://lillelilleskutt.webblogg.se/2011/september/nytt-projekt-2.html)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: