2011-09-08
 17:30:07

Money!



När jag loggade in idag, visade det sig att jag sålt min LE Lime Elastic Corset till giovydivinas!

När man får in pengar, ska man givetvis handla för dem, gäller i alla fall mig hehe.

Mina köp blev en svart LE bikini för 44+61 SD = 105 SD. Riktig dyrt med tanke på att Bikinin totalt kostade 30 SD i orignal pris...jaja nu är den i alla fall min!

Hade faktiskt en svart bikini innan, fast jag bytte bort den med min vän Freymy.



Även ett nytt Mortal Kiss plagg till samlingen, tack vare Selma_Julia!




I utbyte mot att jag skulle få köpa den svarta bikinin, lovade jag mig själv att jag skulle sälja den mörkblå xD

Som jag sagt tidigare måste jag spara lite på pengarna, vilket inte är särskillt lätt xD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: