2011-09-24
 23:28:38

Min plan som gick åt skogen O.o



Tidigt på sommaren när spoiler på LE dykte upp, bestämde jag mig för att jag köpa dessa plaggen.
Jag sålde därför massa och sparde ihop massa med SDs.

Otur nog som hade, råkade jag vara i Italien precis när LE kollektionen kom ut i starplaza!
Dessutom var det dagen vi precis skulle komma hem, som LE kollektionen dök upp, hade jag bara varit hemma ca 2 timmar tdigare hade jag haft chansen att köpa alla de plagg jag planerat att köpa!

Så när jag kom hem, var allt jag planerat att köpa slut...Grrr

Fick tag i två baddräkter men det var allt.

I alla fall har jag tänkt att försöka köpa dessa plagg jag missade när de väl går att hitta i Starbazaaren.
Kommer dock bli riktigt dyrt, troligtvis över 560 SD + att jag kommer köpa plagg i höstens kollektion ;o



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: