2011-10-24
 21:55:33

Miiiini inkl. dagens fråga ;)




Som ni ser har jag blivit "miiiiini". Dessutom har jag fått vingar så nu ser det ut som om jag flyger^^
"Haha en söt liten älva tänker ni" - men sanningen är att jag ska vara död. Jag vet, det låter dramatiskt men ni som har besökt mig innan har sett att jag brukar ha tårar som rinner ner för kinderna, och nu på sistone till o med ett svärd i hjärtat/armen. Nu har jag äntligen dött och sedan uppstått och blivit någon slags liten ängel/älva.

Så dagens fråga är;

Vad tror ni händer efter döden? Och var tror ni att man kommer?


annaansku
PUBLICERAT: 2011-10-25, 19:43:30

jag tror att man bara dör och inget händer men de skuuu ju kanskee kunna vaa att man får ett nytt liv som typ nån snigel eller elefant :) men jag tror nog inget händer man bara dör :P


Selena_ok98
PUBLICERAT: 2011-10-25, 20:01:43 | URL: http://stardollvannerna.blogg.se/

Jag är inte säker, men man kanske stannar i den "vanliga" världen som ett spöke och spökar för folk, eller så kanske man föds på nytt :3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: