2011-10-09
 19:40:15

Intervju med Selena_OK98




Intervju med Selena_Ok98


 
1.  Hur länge har du varit medlem på Stardoll

- sen 2009-07-212

 

 

 2.  Vilken är din favorit butik på Stardoll?

 

 - jag vet inte riktigt, men kanske Fallen Angel

 

  3.  Hur hittade du till Stardoll?

- Min kompis spelade det och hon föreslog att jag också skulle börja                              

 

4. Vilket/vilka är dina favorit plagg på stardoll?

 - det måste vara min Ruffled trimmed victorian blouse, för är så fin och passar till många av mina outfits

 

  5. Vilka är dina bästa vänner på Stardoll?

 - Justinlover28, Chrisinaki.a, maneki-donut och Lillelilleskutt

 

  6. Vad är det roligaste med stardoll?

-  Jag vet faktist inte

 

  7. Liknar din Medoll dig i IRL?

 -  Nej, inte direkt


 
 8. Vilken är din favoritklädersbutik i IRL?

 - Gina Tricot

   
9.  Brukar du sminka dig i IRL?

 - Ibland när jag orkar

 

  10.   Beskriv din stil i IRL

 -  Haha det finns inte ord för min stil…xD

 

Tack för jag fick intervjua dig!

 

 

 Vill du också bli intervjuad? Kommentera detta inlägget,

 

eller ta kontakt med mig på Stardoll i min GB!

 

 

 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: