2011-10-08
 12:38:40

Intervju med Ranella_




Intervju
med Ranella_

1. Hur länge har du varit medlem på Stardoll?

- I ett och ett halvt år men om man räknar med en annan gubbe jag har haft så kanske 2 år elr nåt :)

2. Vilken är din favorit butik på Stardoll?

- Rio tror jag

3. Hur hittade du till Stardoll?

- Det var min kusin som visad mig stardoll

4. Vilket/vilka är dina favorit plagg på Stardoll?

- Jag har väldigt många xD

5. Vilka är dina bästa vänner på Stardoll?

- Jag har väldigt många vänner men min bästis är amina_messi

6. Vad är det roligaste med Stardoll?

- Allt möjligt men det roligaste är nog att skaffa vänner och chatta ;)

7. Liknar din Medoll dig i IRL?

- Nää inte så mycket

8. Vilken är din favoritklädersbutik i IRL?

- Vet inte :P

9. Brkar du sminka dig i IRL?

- Nix bara på bröllopar o sånt ;)

10. Beskriv din stil i IRL

- Kan inte förklara :)


Tack jag fick intervjua dig!
 





Vill du också bli intervjuad?

Kommentera bara detta inlägget, eller ta kontakt med mig i min GB på Stardoll ;)

 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: