2011-10-12
 19:18:27

Intervju med Pingvinen100



Intervju med Pingvinen100

 

1. Hur länge har du varit medlem på Stardoll?
- Sedan Mars 2011.

2. Vilken är din favorit butik på Stardoll?
- Många, men jag har en förkärlek för Bonjour Bizuo.

3. Hur hittade du till Stardoll?
-Jag såg det nog på en reklam.

4. Vilket/vilka är dina favorit plagg på stardoll?
- Jag gillar hela AmyClarie serien, jag tycker även om Elle blazer och Elle Moto jacket.

5. Vilka är dina bästa vänner på Stardoll?
- Min absolut bästa vän på stardoll är nog 20fiffi som jag även träffar IRL... men jag ser även Lillelilleskutt som en nära vän på stardoll.

6. Vad är det roligaste med stardoll?
-  Det är nog att shoppa! Jag är en riktig shoppoholic IRL och därför så passar detta mig perfect!

7. Liknar din Medoll dig i IRL?
- Njaaa....vissa stunder, just nu så gör den inte alls det. Men jag tror att mitt utséende är lite för tråkigt för att vara en medoll...

8. Vilken är din favoritklädersbutik i IRL?
- Mm... Veromoda och Esprit tror jag...handlar väldigt mycket online...

9. Brukar du sminka dig i IRL?
- Ibland, men inte i skolan, och när jag gör det så är det bara mascara och lite eyeliner som kommer på.

10. Beskriv din stil i IRL
- Söt stadstjej med lite gammelmodig stil...


Tack för jag fick intervjua dig!


Vill du också bli intervjuad? Kommentera detta inlägget,
eller ta kontak med mig i min GB xD

 

 


jija3
PUBLICERAT: 2011-10-15, 15:50:28

ja vill ha en ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: