2011-10-08
 12:57:33

Intervju med NeaKanin



Intervju med NeaKanin


1. Hur länge har du varit medlem på Stardoll?
- Sen i januari februari ;)

2. Vilken är din favorit butik på Stardoll?

- Vet inte ;)

 3. Hur hittade du till Stardoll?

- Genom en kompis.

 4. Vilket/vilka är dina favorit plagg på stardoll?

- Ojjj svårt!! vet inte??

5. Vilka är dina bästa vänner på Stardoll?

- Sannis99 och Partysvante ..

6. Vad är det roligaste med stardoll?

- Vet inte hittar nya kompisar ;)

 7. Liknar din Medoll dig i IRL?

- Nä (vet inte va de e)

 8. Vilken är din favoritklädersbutik i IRL?

- vet inte

 9. Brukar du sminka dig i IRL?

- Ja ;) hihi

 10. Beskriv din stil i IRL

 - vet inte vad jag ska säga sorry vet inte!!?


Tack för att jag fick intervjua dig!



 

Vill du också bli intervjuad?

Kommentera detta inlägget, eller ta kontakt med mig i min GB på Stardoll!



hejstellabella
PUBLICERAT: 2011-10-08, 14:27:47

vill gärna bli intervjuad! Jag heter hejstellabella på stardoll!


Emmysi11
PUBLICERAT: 2011-10-08, 16:51:19 | URL: http://ssstardolli.blogg.se/

Jag vill gärna bli interjuvad! ;)


annaansku
PUBLICERAT: 2011-10-09, 08:29:04

jag sku oxå gärna villabli intervjuad :) jag heter annaansku :D



kram anna


annika_le
PUBLICERAT: 2011-10-09, 17:01:22

JAG VILL JÄTTE GÄRNA BLI INTERVJUAD AV DIG!!! (du känner säkert mig annika_le istardoll)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: