2011-10-15
 20:17:08

Intervju med JustinLover28


Intervju med JustinLover28

 

1. Hur länge har du varit medlem på Stardoll?
- Sedan 2010 i augusti någon gång

2. Vilken är din favorit butik på Stardoll?
- Bizou ! :D

3. Hur hittade du till Stardoll?
- Kommer faktiskt inte ihåg , men tror jag googlade något och så kom stardoll upp så jag gjorde lite research och läste lite om stardoll.

4. Vilket/vilka är dina favorit plagg på stardoll?
-Enchanted Wedding Dress och .. mina ELLE shorts

5. Vilka är dina bästa vänner på Stardoll?
- jaghetermackan , selena_ok98 och maneki-donut


6. Vad är det roligaste med stardoll?
- hmm , jag tycker nog det är att göra sminkningar , byta klädstil och chatta med mina vänner !

7. Liknar din Medoll dig i IRL?
- Njjaae , inte just nu , tyvärr .

8. Vilken är din favoritklädersbutik i IRL?
- I sverige så är det nog H&M och GinaTricot

9. Brukar du sminka dig i IRL?
- Ja :D

10. Beskriv din stil i IRL
- Oftast tajta jeans och en oversize tröja med bälte . Enkel , stilren.

 

Tack för att jag fick intervjua dig!

 

 

Vill du också bli intervjuad? Kommentera detta inlägget eller ta kontakt med mig i min GB på Stardoll xD


hannah.iwc
PUBLICERAT: 2011-10-17, 20:11:39

Hej jag vill bli interjuvad! :)


solia-1
PUBLICERAT: 2012-05-17, 13:09:37

hej! jag vill bli intervjuad! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: