2011-10-09
 20:36:58

Intervju med Josefine_123!



Intervju med Josefine_123

1. Hur länge har du varit medlem på stardoll?

- Snart två år

 

2. Vilken är din favorit butik på stardoll?

-  Jag gillar typ alla,det kommer alltid nya snygga saker i varje butik.

 

3. Hur hittade du stardoll?

- Min kompis visade mig sidan

 

4. Vilket/ Vilka är dina favorit plagg på stardoll?

- Mina svarta och vita jeans byxor

 

5. Vilka är dina bästa vänner på stardoll?

- knislingebo, rebecka144 och Trissan1234.6.

 

6. Vad är det roligaste med  stardoll?

- Att man får lära känna nya vänner

 

7. Liknar din medoll dig IRL?

- Nej,inte håret i alla fall,det skulle vara jättekonstigt!

 

8. Vilken är din favorit affär IRL?

- Vet inte,jag köper från alla möjliga affärer :D

 

9. Brukar du sminka dig IRL?

 Ja, ibland :)

 

10. Beskriv din stil IRL

- Ehmm, min stil...Det är väl söt ibland och ibland är den bara vanlig :)


Tack för jag fick intervjua dig!


 

Vill du också bli intervjuad? Kommentera detta inlägget eller ta kontak t med mig på Stardoll i min GB!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: