2011-10-15
 20:04:41

Intervju med hejstellabella




Intervju med hejstellabella

 

               1. Hur länge har du varit medlem på Stardoll?
- I ungefär ett år

2. Vilken är din favorit butik på Stardoll?
- Bonjour Bizou och pretty N` pink

3. Hur hittade du till Stardoll?
- Min kompis visade mig=)

4. Vilket/vilka är dina favorit plagg på stardoll?
- Fallen Angel, tube top kan man ju använda till typ allt så det är nog min )

5. Vilka är dina bästa vänner på Stardoll?
- Sonamode1 och Trendigalina

6. Vad är det roligaste med stardoll?
- Att styla och köpa kläder tycker jag

7. Liknar din Medoll dig i IRL?
- näe, inte så mkt

8. Vilken är din favoritklädersbutik i IRL?
- BIKBOK, H&M och Gina Tricot

9. Brukar du sminka dig i IRL?
- Ibland

10. Beskriv din stil i IRL
- Den är rätt söt, jag gillar linnen och klänningar. Jag har på mig vad jag vill och känner för.



Tack för jag fick intervjua dig! 

 



Vill du också bli intervjuad? Kommentera detta inlägget eller ta kontakt med mig på Stardoll i min GB.

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: