2011-10-10
 18:53:07

Intervju med annaansku




Intervju med annaansku

1.
Hur länge har du varit medlem på Stardoll?
   -  ungerfär 2 år om man räcknar med min förra medoll men annaansku har jag haft i typ  8 månader

 

2. Vilken är din favorit butik på Stardoll?
- hmm.. ingenaning, typ LE men det är så dyrt så jag har typ aldrig råd att köpa nåt ;)

 

3. Hur hittade du till Stardoll?

   - kommer inte alls ihåg x)

4.
Vilket/vilka är dina favorit plagg på stardoll?
   -      Night Dot Dress (LE),Wild Child Tee (Fudge),Shoulder Pad Blazer och sen High Waist Shorts

 

5.  Vilka är dina bästa vänner på Stardoll?

-      smartaARO2 och sandrah996

 

6. Vad är det roligaste med stardoll?

-      typ att lära känna nya människor och att man kan shoppa o sånt..


7. Liknar din Medoll dig i IRL?
   - njah, jag har ungefår likadant hår alltså färgen och längden men annors liknar det nog inte! :)

 

8.  Vilken är din favoritklädersbutik i IRL?
-   hmm.. typ H&M

 

9. Brukar du sminka dig i IRL?
- ibland lite brunkräm,  men alla säger att jag har jätte mörka och långa ögonfransar så att jag inte ska andvända mascara

 

10. Beskriv din stil i IRL?

 -ööm.. nå jag andvänder mycket huvtröjor (om det heter så i sverige? (hupparen) och jag andvänder inte så mycker färger :)



Tack för jag fick intervjua dig!

 

 


Vill du också bli intervjuad? Kommentera detta inlägget eller ta kontakt med mig på Stardoll i min GB!

 


JustinLover28
PUBLICERAT: 2011-10-11, 18:51:19 | URL: http://stardollvannerna.blogg.se/

Jag blir gärna intervjuad .



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: