2011-10-29
 22:47:55

Dagens fråga

Idag blev jag glad när jag såg att det var "smink" med bland de nya gratissakerna som stardollzerosv skriver om. Såklart är det bara gjorda för Superstars, vilket jag anser är elakt mot dom är non-ss! Visst de som är Superstar betalar IRL pengar för att få vara det, men stardoll kan väll vara lite schyssta i alla fall?



Rött LUXE läppstift, med ordinarie pris på 20 SD i starplaza.






Till den lila DOREE färgen behövdes dock en finsk manuell proxy.
Själv fick jag surfa runt som en galning för att hitta en proxy som fungerade O_o



Dagens fråga;

- Brukar ni ladda ner gratissaker?


Josefine_123
PUBLICERAT: 2011-10-30, 07:18:06

Ja,dom jag gillar:)


Selena_ok98
PUBLICERAT: 2011-10-31, 00:57:55 | URL: http://stardollvannerna.blogg.se/

Bara dom jag tycker passar till min stil :3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: