2011-10-22
 17:47:13

Missnöjd - fast jag borde skratta av lycka?





Jaha. Då hade jag den också, visst jag kanske borde skratta av lycka.

Men jag är lite missnöjd. Eller man får väll säga att jag får skylla mig själv, men ändå.

Tjejen jag köpte HB hatten av, ville ha först 600 SD för den - men sen sa hon att hon ville ha 700 SD.
Jag gick med på det, eftersom jag jätte gärna ville ha hatten. Men eftersom den säljs för starcoints, blev jag tvugen att köpa två plagg i hennes bazaar förr 500 och 200 SD.Så jag köpte dom två plaggen jag trodde hon menade jag skulle köpa, men det vart fel O_o Hon blev sur och krävde att få tillbaka klänningarna, som hon givetvis fick. Dock behövde det gå 48 H innan jag kunde sälja dem. Så idag har hon äntligen fått tillbaka bägge klänningarna, och jag fått hatten reserverad, dock för 500 starcoins!? Jag menar hallå? Jag erbjöd mig att betala 700 SD för den, och då antog jag att hon sen skulle sälja den till mig för 2 starcoints? Dessutom har jag gjort allt på "risk" - jag har köpt först, så kunde lika gärna tagit mina 700 SD. Jag orkade inte bråka, för vem vet hon kanske skulle tagit tillbaka reserverationen och inte sålt den alls istället ,ifall jag påpekade att hon borde sälja den för 2 starcoints.


Tycker ni att jag borde ha klagat, eller bara att jag är ovanligt tjurig som person? Var ärliga!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: