2011-10-18
 19:03:29

Chatten

Chatten

Många skriver i sin press ”I don’t use the chat”
eller liknade. För det mesta är det dom som har varit med en längre tid, och man fattar ju - dom har helt enkelt tröttnat på chatten. Själv gillar jag chatten eftersom jag gillar att prata med andra :)

Detta anser jag är det negativa med chatten:

*Att den hackar väldigt ofta - man ser inte alltid vad den andre har skrivit, så man t.ex tror att den inte har svarat fast den har gjort det. Väldigt störande...

*Man får massa reklam som "Please vote for me covergirl" "SNÄLLA KÖP I MIN BAZAAR" "Join in my club" osv.  -.-'

*Vissa har som vana att ställa frågan "vgd"
- vilket är en väldigt tråkig fråga enligt mig, särskilt om samma person ställer den så fort man loggar in,
antingen flera gånger om dagen eller varje dag bara för att man är online samtidigt O_o Jag har tröttnat, men finns  såklart personer som aldrig gör det.


Gillar ni chatten eller anser ni bara att den är irriterande/störnade?


Pingvinen100
PUBLICERAT: 2011-10-20, 17:13:47

Gillar chatten, därimot inte suitchatten...

Lilly, måste fråga: Är jag störig på chatten... chattar ju ganska ofta med dig...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: