2011-10-26
 22:31:45

12-åring skriver....




Sådana här kommenterer tycker jag är riktigt onödiga. Även ifall det inte är någon som skriver detta till mig, så brukar jag ändå anmäla dem. Tycker ingen ska behövad bli kallad sådana saker, dessutom är det diskriminering mot homosexuella, vilket är jätte dåligt. Dessutom hotar denna personen, med att berätta personlig information.


Selena_ok98
PUBLICERAT: 2011-10-27, 16:29:34 | URL: http://stardollvannerna.blogg.se/

Jag tycker det är fel att diskriminera någon överhuvudtaget, eftersom alla har ju sina åsikter och tankar... Så min åsikt är att alla ska få vara precis som dom vill, hur man än klär sig eller vem man blir kär i


JL28
PUBLICERAT: 2011-10-29, 16:05:20

Skitungar :D Men stackars ungarna som SKRIVER detta .. De måste ju vara jätte osäkra på sig själva :/



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: