2011-12-20
 18:00:35

Vissa personer är bara för underbara

För ett tag sen, fick jag detta fina mejl från en söt läsare ;)  Blev så himla glad!
"Hej Lily! Hoppas jag får kalla dig för det för det gjorde jag i drömmen. Haha,vet att det låter knäppt men jag drömmde på något sätt på stardoll bakade vi muffinsar på stardoll. Jag tror att orsaken till drömmen var att jag tänkte på dig och din blogg innan jag sommnade. Nu kanshe du tror vilken barnunge som inte kan leva utan sin dator men jag siktar jag mer om dig som person. Du är alltid trevlig och rolig att prata med och om du lägger ner din blogg så är det som om kontakten mellan mig och dig avslutas. Du,jag ör glad att jag har dig som en vän på stardoll och dina vänner IRL borde vara stolta över att dom har en som bra vän som du. Kunde inte låta bli att skriva detta mejl. Vi hörs! Kramar **** :) "



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: