2011-12-14
 18:26:54

Nu kan man sälja accessoarer i bazaaren ;)

Nu kan man sälja accessoarer i bazaaren! ;)
Jag själv som är latmask och inte orkar ladda ner alla gratissaker, är nu jätte glad eftersom jag nu även kan köpa "gratissakerna" som är smycken för en billig peng istället xD
Sen ska jag även börja utöka min HB samling av accessoarer, har inte så många än så länge ;)
(se bilden längst upp)
Även flikarna med "bazaar inredning" och "bazaar mode" har tagits bort. Nu istället finns det en meny, när man väl besöker en privat-bazaar.
"Egen designade grejer" har aldrig fallit mig i smaken, eftersom de aldrig får något speciellt "värde", fast det är ju bara vad jag tycker.
Så vad tycker ni Hiss eller Diss?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: