2014-01-14
 00:07:22

13.01.14

Mohahha,tänka sig. Igår för första gången på länge jag glömde att
faktiskt logga in på stardoll?? Kom på det vid 11:36 när jag låg i min säng och skulle sova.
Missade 14 starpoints där! Fast när jag väl kom på det, så klickade jag in mig 1 sekund visa
stardoll access, så turen att få behålla alla dagarna på "räknaren"
hade jag. Fast nära ögat var det allt.
 
Till något annat. Har precis fyndat lite grejs i starbazaaren under butiken "archive".
Har märkt det på sistone att folk har börjat lägga ut massa plagg från archive,väldigt  billigt?
Beror det på att "challie's picks" har ersatt archive i plaza? Bra för mig iallafall som har
archive som favvobutik! 
 
Så tips: Sök på archive, med inställning 1-5 SD's och gör ca 25 "klick",
så lär ni hitta något fynd! 8)
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: