2013-11-22
 10:59:00

Tomten i år önskar jag mig kreativitet, tack

Bilderna länkar
Blir så avis på människor med grym kreativitet! Vill också ha det.
Jag vill ta deras egenskaper och göra dem till mina!
GE MIG, GE MIG, GE MIG, TACK!
 
Som ni vet älskar jag platåskor. Vill springa runt i sådana jämt. Fast snart
när det blir is och kyla, skulle jag nog halka och få åka ambulans om det
så vare...


Babel456
PUBLICERAT: 2013-11-23, 17:47:07 | URL: http://mirrann.blogg.se

Älskar platåskor! Köpte mina första par för bara 400 kr på johanssons för någon vecka sen. :D

Svar: Ahhh, du gjorde det! platåskor på tjejer (och killar för den delen), är dösnyggt enligt mig!Har också kollat på johansson och scorett, vissa skor är så snygga att man avlider på en gång D´´: Fast jag har minifötter så jag måste princip alltid köpa mina på nätet. Alla mina skor i butiker brukar börja på 36, och måste på 80 % på alla mina skor ha 35.

Fast det kanske är bäst för mig ändå...Annars skulle det bli farligt för min plånbok, hehehe! Fast liiite seegt är det ju när man hittar några på t.ex johansson som är på rean xD

lillelilleskutt.webblogg.se


Babel456
PUBLICERAT: 2013-11-24, 07:03:16 | URL: http://mirrann.blogg.se

Har också haft det problemet med storleken, inte för att det är för stora skor utan att det brukar vara för små eller ibland en storlek för stora. Men så hittade jag dem och det var sista paret i den storleken. Jag sprang direkt till kassan kändes det som. xD

Svar: Låter toppen! 8) Kommer du lägga ut en dagens outfit med dem? Vore spännande att se hur du matchar dem! ^^
lillelilleskutt.webblogg.se


Babel456
PUBLICERAT: 2013-11-25, 05:07:16 | URL: http://mirrann.blogg.se

Ja det tror jag jag kan fixa, men då kanske du får vänta ett tag. ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: