2013-11-21
 21:03:46

Stardoll VS IRL (Jones&Jones)

 
Satt och googlade på massa snygga klänningar som skulle kuna vara 
tänkbara till den så kallade "danskvällen" jag snart ska gå på.
 
Har redan sagt att dans inte riktigt är min starkaste sida, men mina kompisar
har ändå övertalat mig att gå ändå! (Okej, det är en obligatorisk grej som alla måste delta i,
så hade nog inte sluppit undan ändå...)
 
Well, eftersom det är det närmaste "bal" vi kan komma på min lilla skola så skadar det nog
inte att vara fin. Riktigt fin. Dvs. har klänning! Funderade på en klänning från jones&jones,
så surfade in på deras hemsida, och då hittade jag faktiskt en klänning
jag kände igen från Stardoll.
 
Kommer nog dock inte köpa just den, vill ha en annan färg, men den finns
iallafall här på rean för ca 300 kr. Själv hoppas jag Stardoll kommer göra flera
klänningar som är inspirerade av Jones&Jones. Tycker ni deras klänningar är fina?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: