2013-11-21
 20:33:56

Nytt i Challie's picks

Nytt i Challie's Picks!
 
Åhhhh, massa grejer jag gillar! Dessutom finns det kopior av kända pleater platforms!
 
Jag känner kanppast hat, eller glädje av att platformsen är tillbaka i starplaza.
Jag kommer ändå alltid att se dem "kopior" eftersom de har fejk-logga, men det syns ju
knappast om man har dem i t.ex outfits eller så! Och eftersom de är så eftertraktade
så är glad för alla andras skull, som har längat efter dem (:
 
Övrigt är de prickiga strumpisarna ett par av mina favoriter! Har överanvänt
mina från Archive i massa olika outfits! Har jag råd kommer jag att sikta
på att köpa de andra strumpisarna jag inte har. Gillar verkligen transparenta
strumpisar, passar väldigt bra i mina outfits! 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: