2013-11-04
 21:58:00

Lite att säga

Tänkte bara nämna snabbt att min uppdatering tyvärr nog
kommer vara sämre den närmaste veckorna också...Hade först tänk att jag 
skulle hänge här ett tag, och t.o.m köpa "Halloween-passet". Fast pga. flytten
så har vi inget bredband för tillfället. Det är beställt, men vet inte när det dyker upp!
Så nu måste jag och min familj leva som på stenåldern utan TV och Dator 8''D
 
Eller ja, inte riktigt sant. Man kan koppla upp sig via mobilen, men det är krångligt
och seegar som f*n.
 
Well, ni som vill ha en liten uppdatering gällande "honom",
så kan jag säga att min kära vän precis har skaffat boyfriend. Är jätte glad för hennes skull,
gratulerade henne idag och sken som solen! Det gav mig på något sätt mig lite energi att
kanske ändå inte ge upp hoppet. Avlider lite i mitt stora problem som jag berättar för 
HELA STARDOLLVÄRLDEN. Bör nog sluta skriva nu innan detta blir en
lång ointressant novell.
 
See ya
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: