2013-11-12
 15:53:57

Level 90

Grattis till mig själv som precis nådde level 90! 
Känner mig också jätte rik eftersom jag precis blev ägare av 10 stardollars extra!

 
 
 


Josefine_123
PUBLICERAT: 2013-11-12, 18:42:52

Inte dåligt! xD Fast känns som tusen år nu när man väl jämför med dig, om man tänker att du har 10 nivåer kvar till 100, och jag 20!:O Der går så segt!

Svar: - För mig känns det som om det går "segare" hur mer tid jag hänger på Stardoll ^.^ Loggar jag bara in några minuter för dagen som det har blivit på sistone, känns det som att starpoinsen bara dyker upp, haha. Insåg inte förrän i förrgår typ att "oj snart kommer jag till level 90!?"
Hehe vill bara förtydla att jag inte lägger upp dessa inläggen för att andra ska tycka de är dåliga/och jämföra sig med mig! Lägger upp dem för att jag är så stolt/glad att jag har kommit vidare xD
lillelilleskutt.webblogg.se


Josefine_123
PUBLICERAT: 2013-11-13, 11:15:40

Haha, går väl söligt för min del bara för att jag inte är inne varje dag!
Hehe, absolut! Det ska man vara! Kändes bara dumt när man verkligen inser att det är längre kvar än vad man tror när jag väl läste ditt inlägg, har aldrig tänkt på det innan! x)

Svar: Fast och andra sidan tycker jag det är skönt att det inte gå FÖR snabbt fram. Nu har man nått att kämpa för/se fram emot xD ^.^
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: