2013-11-22
 11:26:00

Favo, favorit

Favo, favorit frisyrerna!
 
Dessa två har varit mina favoriter ett tag nu. Har varierat mellan dessa
jag-vet-inte-hur-länge? Level 63 frissan, har jag inte kunnat använda innan då
den har snelugg, och inte passade med Hot Buys ögonfransarna. Så nu tar igen
den tid jag har missat 8D
 
Den andra är från Tress Up. Första gången jag såg den, 
föll den inte alls mig i smaken, men med tiden började den bli lite mera intressant
och tillslut min favo, hihihi. Gillar att den är lätt att matcha med t.ex en mössa, krans
eller keps! Dessutom är den jättefin när man väljer olika färgglada hårfärger då den 
"dip dye".
 
Har ni några favorit frissor på Stardoll?
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: