2013-11-25
 16:17:05

Bakgrund

 
 
Igår blev mitt hjärtlösa jag tvungen att ta Gimps liv helt. Eller ja, jag tänkte faktiskt
återuppliva min kära vän efter en ny omstart. Fast problemet var att hon inte ville
vaknade igen D:
 
Typiskt, typiskt, så nu sitter jag här med en enklare version av kära photoshop istället.
Håller på att klura ut hur jag ska få tillbaka mina kära skugga, som inte verkar
finnas på denna versionen. Sålänge får ni stå ut med en havsblå ram.
 
Men nog om det. Som ni säkert också har sett så har Stardoll fått nåra små
förändring på själva sajten. Bla. en blå bakgrund, och menyerna verkar har ändrats lite.
Eller så är jag helsnurrig igen, med kändes som om covergirl såg lite annorlunda ut.
Fast man vet ju aldrig 100 % med mig.
 
Vilka ändringar har ni upptäckt?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: