2013-12-28
 20:31:43

Sneak peak på outfiten till nyår

Wiiho! Snart är det nytt år igen (: Kuligt. Eller roligt som det nog egentligen heter.
Föresten, har ni fixat ihop någon stardoll-nyårs-outfit? Tänkte först använda samma
svarta klänningsom jag hade på julafton. Men hittade sedan världens finaste kjol i
starbazaaren så nu blir det den istället!
 
Mohhahha önskar jag ägde ett "fyrverkeri-rum", så jag kunde få snygg bakgrund också,
men icke gör jag det.


Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2013-12-28, 22:52:19 | URL: http://beccys.blogg.se

Jag älskar att du är så påhittig och har gjort bilden lite pixlig, så att det blir en överraskning vad för outfit du satt ihop! Funderar på att ta upp Stardollbloggandet igen, jag bloggade ju ett tag på en blogg som drevs av mig och några andra tjejer. Så länge fortsätter jag att läsa din, jag tycker den är jättekul! ♥

Kram!
/Beccy

Svar: Tack! Blir sjukt glad av att höra det! 8) Juste, ni hade väl en blogg som hette medollme? Sjukt bra namn jue! Men jag förstår dig faktiskt med att det är svårt att ibland hinna med att blogga samt hitta motivationen. Har själv hamnat i värsta "trött-på-stardoll-världen" just nu...Fast kämpar på eftersom jag har så fina läsare (:
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: