2013-12-21
 14:34:13

Shopping + ny ruta

 
 
Handlade precis massa spännande plagg och accessoarer i starplaza. Det mesta är från
Challie's Picks. Massa kopior på gamla kända plagg. Känner mig elak som stödjer kopieringen
när jag köper dem. Men snygga är de allt!
 
Dessutom har rutan med kvittot på köpet ändrats! Den tidigare har varit densamma 
så länge jag kan minnas.
 


annika_le
PUBLICERAT: 2013-12-22, 01:37:40

Hej! :)
Jag kmr ihåg att du hade "Dracula teeth" som du sålde till mig för längesen. Skulle du kunna sälja två till mig igen? om du har kvar.

(älskar din blogg! följer den fortfarande)

Svar: Hej! Checkade precis min egna skönhetssalong, och jag har 13 stycken. Behöver dock dem om jag ska göra en manga-look som jag har haft tidigare, men skulle kunna sälja 1 om du vill? Man behöver ändå ha lika många på varje sida om göra den looken, så det räcker med att jag har sex stycken på varje sida. (:
Schysst att du läser bloggen fortfarande, blir superglad av att höra det ^^
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: