2013-12-14
 21:28:00

Jag är gammal

UPD: Har fått tillbaka trädet nu. Tack tjejer!
 Börjar bli så gammal och glömsk efter alla dessa år i detta spelet.
I stardollår är jag nog 80 år med grått hår och ingen mustasch. Stackars mig.
Men jag ska inte dö ännu. Jag behöver bara lite hjälp. Hur får man tillbaka starpointsträdet?
Minns inte på vilka inställningar man fixar det på, ehehe.
 


Lilla_sommar
PUBLICERAT: 2013-12-14, 22:35:26

Tog mig ett tag att lista ut det, men du klickar på blomkrukan för att flytta dn till huvudrummet ^___^

Svar: Tack Tack, äntligen fattade hur jag skulle få tillbaka det xD
lillelilleskutt.webblogg.se


Cool_Tea
PUBLICERAT: 2013-12-15, 01:55:43

Du kanske råkade klicka så det hamnade i rummet brevid? Annars vet jag inte :)

Svar: Yes, gjorde det för jätte länge sedan tydligen. Hade helt glömt bort det! Men nu har jag klickat tillbaka trädet :D
lillelilleskutt.webblogg.se


Josefine
PUBLICERAT: 2013-12-15, 07:37:19

Hehe. Den är i rummet intill ditt huvudrum, längst till höger i det rummet x)


M-Moa-à
PUBLICERAT: 2013-12-15, 12:31:47

Kan man ta bort det?!? Vet att man kan ta in det i rummet jämte men inte att man tar bort det helt!:0 :D

Svar: Haha, nej det kunde man visst inte! Bara jag som lyckats täcka över hela mitt träd med min svit inspirerad av en "skog" - så jag såg inte trädet.
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: