2013-11-26
 21:11:42

Uppdatering

Sorri, sorri för bad uppdatering denna veckan!
Skolan dränker mig totalt. Fattar inte hur jag kan ha mycket att göra!?
R.I.P **AVLIDER** R.I.P
 
15 dagar till nästsista betyget sätts, kan ju bero på det...
 
Jajaj, jag kämpar på, får jag inte till grammatikprovet imån så blir jag GALEN.
Har seriöst lagt ner över fyra timmar på alla jävla pronomen som fyller min hjärna.
Fast det är inte bara de som flyller min hjärna..Gissa vad jag gjorde idag?
 
Vi dansade. JAG dansade. Bugg. 
 
Jag ville aldrig att låten skulle sluta
Jag ville bara stå kvar
Med mina händer i dina
Skratta åt alla fel
Le 
 
Glömma allt, och aldrig tänka "Men" Fast ingen tid varar förevigt
 


Babel456
PUBLICERAT: 2013-11-27, 05:18:51 | URL: http://mirrann.blogg.se

Vilket sammanträffande, ska själv ha gramatikprov idag och jag dansade bugg i måndags och ville inte heller sluta nä jag stog där framför honom. ;)

Svar: Haha oj! Vad weird, haha :o Vad tycker du bugg då?? Jag känner jag är v ä l d i g t osmidig när jag dansar. Vill också vara elastisk och smidig som de flesta tjejerna. O.o
lillelilleskutt.webblogg.se


Miranda
PUBLICERAT: 2013-11-27, 16:19:56 | URL: http://mirrann.blogg.se

Det är ändå kul när man gör bort sig tillsammans, det blir som en rolig liten klassresa då man kommer varandra närmare. Men jag är inte alls smidig på det. x)


Josefine
PUBLICERAT: 2013-11-28, 18:54:52

Det där i slutet, så gulligt! ♥
Det går ju bra ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: