2013-11-15
 22:50:51

Ny kollektion i PPQ

Det har dykt upp nya kläder i butiken PPQ.
 
Själv handlar jag ytterst sällan där. Kläderna i oftast inte riktigt min stil,
och lite föööör dyra. Det senaste jag köpte där var en klänning som jag har använt
en gång. xD Slösmaja är nog mitt förnamn D:
 
Dock skulle jag kunna tänka mig den vänstra färgglada kjolen från denna kollektionen!
Fast väntar nog tills det kommer något smart erbjudande med 50 % eller så!
 
 


lilla_sommar
PUBLICERAT: 2013-11-16, 16:47:02

Vänta inte! Har hört att kollektionen bara är tillgänglig i sex dagar. Den kom i onsdags så sista dagen att köpa borde vara på måndag. Det är därför kläderna är så dyra ;)

Svar: Oj! Var läste du det?? PPQ's kläder brukar väl dock alltid vara rätt så dyra :OHaha, men om det är sant borde jag nog köpa kjolen på en gång!
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: