2013-11-03
 20:29:11

Dagens Outfit

Tjohiii! 
Hoppas ni hade en bra Halloween! Jag var somsagt borta med några kompisar,
i en av tjejernas stuga. Blev inte så mycket "halloween" för vår del, men vi hade skoj ändå!
Slutade med att vi la oss kvart i fyra!? Spelade något jäkla sällskapsspel med charader
och massa frågor, samt blev höga på socker (ni vill inte se mig då, heheh), och då
rann tiden bara iväg... Lite död var man på fredagen efter när man skulle flytta... :O
 
***
Well, det där hade inte precis med Stardoll att göra, tänkte presentera dagens outfit.
Bestämde mig för att tömma mitt Mortal Kiss rum och stoppa alla plagg i förvaringen,
och plötsligt fanns det massa plagg jag inte hade sett på länge!? Hurra! Nästan 
som att få massa gratis! 8D 
// Jacka - HB Bonjour Bizou // Långärmad - Archive // Byxor - Mortal Kiss //
// Kängor - Mortal Kiss // Rosett - St. Trinian's 2. //
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: