2013-12-25
 23:38:04

Julklappar

En av de roligaste grejerna med julen tycker jag är att få ge. Tycker det är så mysigt!
Sen är det alltid svårt att veta vad folk gillar osv, men jag brukar försöka tänka
på att det är "tanken som räknas" i slutet. Jag brukar sällan negga över saker jag 
får, utan utan istället tänka "vad kul att personen faktiskt ville ge något", även 
om vissa saker jag får kanske är något jag skulle köpt själv. (syftar på irl)
 
Fick t.ex böcker i julklapp, vilket jag kanske inte skulle ge bort själv för att jag
tycker är de är en rätt tråkig paket, och man lika gärna kan låna dem på bibblan.
Men inte surade jag över det! Gav dem chansen och började läsa dem.
Vissa var faktiskt riktigt bra.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: