2012-09-02
 10:58:00

10 fakta om mig (irl)

Har tråkigt så tänkte jag kunde skriva lite fakta om mig själv...)
 
1. Jag började sminka mig i typ 6:an, men nytt för i år
är svart ögonskugga och svart eyeliner. Matchar så bra till
mitt kolsvarta hår, som jag våfflar när jag orkar. Hatar när det ligger spikrakt.
 
2. Från att ha hatat idrott har det plötsligt blivit mycket roligare.
Varför? För jag insåg att det finns mycket grejer som är kul (:
Särskilt att springa, haha. Visst, finns det grejer som fortfarande
suger, t.ex bollsporter -.-' Men jag jobbar på det, OK??
 
3. Jag gillar verkligen inte våran hemkunskapslärare Lina.
Hon går mig på nerverna och tänka sig, varje lektion är 2,5 timmar
lång! O.o
 
4. Vissa dagar vill jag dööö, för att jag önskar att jag vore
någon annan smartare, snyggare, bättre person. Andra dagar är helt okej,
personen i spegeln ser ok ut, provet gick bra, livet äger.
 
5. Gillar Dr. Martens kängor, och går runt i ett par svarta
dagligen. Är sjukt sugen på att beställa hem ett par till,
synd bara att de är så dyyyyra...
 
6. Den här bloggen har fått flera besökare på sistone,
vilket gör mig så glad!  Hoppas folk stnnar fast jag är slö xP
 
7. Jag  har kallats för Lily i flera år, började med att folk inte orkade
skriva/säga "Lillelilleskutt" eftersom det innehåller hela 15 bokstäver.
 
8. Har börjat äta kött igen efter alla år...konstigt?
Hmm ja, men orkar inte vara vegetarian längre med
tanke på att jag behöver proteiner, och hatar t.ex bönor -.-'
 
9. Jag längtar faktiskt redan till vintern, hösten är inte riktigt
min grej. Regnit & blött usch! Dessutom kommer Jultomten 
på vintern 8)
 
10. Är irriterad för att jag missade att köpa 
sminkborttagningsmedel & nagelborttagning
när jag väl var på stan med en kompis. Nu måste jag snåla
på det lilla som finns kvar. Bättre minne skulle inte skada! Q_o
 
 


solia-1
PUBLICERAT: 2012-09-02, 11:58:14

Haha jag skulle göra allt för att få spikrakt hår mitt hår är jätte vågigt. det är konstigt att alla som har lockigt hår vill ha rakt och tvärtom! Och sen vill jag ha mycke tunnare hår mitt hår är jätte tjockt så på somrarnar är det väldigt varmt om jag inte har det uppsätt men på vintern är det perfekt! :)

Svar: Haha, jag det är konstigt - man vill alltid ha det man inte har :O Jag hade jätte tjockt hår och långt som tusan, lite längre än till midjan innan jag klippte av det. Klippte öven upp det då, så det blir enklare att forma och "puffa" (:
lillelilleskutt.webblogg.se


svea123456789
PUBLICERAT: 2012-09-02, 15:16:17

har tänkt att beställa hem att par rosa dr.martens :) men dom är ju inte så dyra på: cloggs.se kostar runt 700-900kr :)

Svar: Jo av någon andledning kostar de rosa mindre :O Kollade också på dem, men ville hellre ha svarta med "mönster" typ. Här är en bild på sådana jag köpte (:http://eshoes.se/shop/dr-martens-cassidy-59723p.html vilka rosa syftar du på? Sådana där "blanka" eller? x3
lillelilleskutt.webblogg.se


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-09-02, 18:20:43

Gillar heller inte hösten. Den är så tråkig och ett riktigt plaskigt väder!
Hoppas det där med dina naglarfixade sig, själv fick mina naglar en turkos färg för en stund sedan:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: