2012-10-10
 22:05:22

Dagens irl 10 oktober

Försöker att inte bland in irl för mycket i bloggen,
men idag gör jag ett undantag. Ni vet onsdagar, det typ
min favorit dag i veckan, just för att det händer så mycket!
(Med undantag från att läxorn ska lämnas in på torsdag..)
 
I skolan var det som vanligt ingen "vanlig" onsdag utan
vi var på en "gymnasiemässa"  med klassen. Riktigt nice,
haha, men man var trött efteråt. Har ingen aning vad jag vill
gå för linje osv, fast ja, natur och samhälle verkar rätt nice...
Fick en miljard olika broschyrer & lappar om olika gymnasier iaf,
så nått ska man väll hitta även om det är låååång tid kvar!
...
På kvällen var jag på sån där konfaträff igen xD
Haha, askul som vanligt! Vi körde en "namnlek"
då man ska kasta en "ärtpåse" till någon man kan namnet på
när alla står i en ring, och så ska han/hon kasta vidare osv.
Så kommer det in flera ärtpåsar med tiden, så det tillslut är
jätte många som flyger runt. Well, ni vet jag och bollar? Inget
bollsinne, visserligen kunde jag fånga alla påsar, MEN när jag skulle
kasta till en kille så råkade jag typ göra så den träffade honom på
kinden...åhh, så typiskt jag..!
 
Btw. Någon här som har eller ska konfirmera sig?
 
 
 


Filippa (filippa9809)
PUBLICERAT: 2012-10-11, 06:11:50 | URL: http://lillelilleskutt.webblogg.se

Hej! Förra veckan var jag också på gymnasievecka! ^^ Och, ja man fick typ en miljard flyglappar! XD Jag ska konfirmera mig i sommar :]

Svar: Vad kul! Vet du vilken linje du ska gå då?? (:
lillelilleskutt.webblogg.se


Filippa (filippa9809)
PUBLICERAT: 2012-10-11, 17:27:09 | URL: http://lillelilleskutt.webblogg.se

Såklart jag inte vet!!!!!! ;) Suck* Jag blir så trött på det! Har ingen aning om vad jag vill bli :'(

Svar: Jag kommer nog inte gå teknik, det är allt jag vet X''P
lillelilleskutt.webblogg.se


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-10-12, 20:31:24

Det verkar som du har haft det kul:) Jo jag har konfirmerat mig, i somras. Vi i gruppen brukar träffas ofta. Nästa lördag åker vi till en annan stad för att vara med i en körtävling, det ska bli kul. Sedan ska vi till McDonald's och in till stan där. Hoppas på en bra dag c:

Svar: Åhh vad kul det låter! Så ni har "efterträffar"? Sjäv så ska jag faktiskt också åka iväg på lovet, har bara inte informerat om det på bloggen ännu..)
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: