2012-11-05
 20:23:43

Jag lever...men knappt!

Whiha!
 
Drygt en vecka sedan man tittade in här då. Livet rullar
på som vanligt, skolan, plugga, hitta dig själv. Som det är nu
vill jag bara dööö...Fattar ni hur många inlämningar jag har denna veckan!?
 
Trodde man skulle hinna med allt lätt när man icke har någon
datortid alls typ, men där hade jag nog fel.
Borde vara förbjudet av våra kära lärare,
att utnytja loven som "extra veckor" att plugga på.. -.-'
 
Gud längtar redan tillbaka till Italien, hade nog det bästa
höstlovet i mitt liv <3 Så många människor, så mycket socialt, så jävla kul,
det är det man ska leva för inser jag nu.
 
Ps. Hur kan hälften av alla unika besökare checka min blogg varje dag,
fast det inte ens dyker upp några inlägg längre? Ni är för söta! <3
 


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-11-06, 13:31:02

Åh! Vad glad ag blev när jag såg detta inlägg! Hoppas du har haft det roligt i Italien. Men visst kan man behöva tider att utnyttja till andra saker i livet.
Ha det bra. Kram!

Svar: <3
lillelilleskutt.webblogg.se


LabradorGirl
PUBLICERAT: 2012-11-08, 15:41:34

vi kan inte låta bli att hoppas att du på nått sätt ändån gör inlägg x) ;)
Saknar den här bloggen,nu måste jag nöja mig med stardollzerosv x)

Svar: Haha, det gör mig glad att höra! (:
lillelilleskutt.webblogg.se


kompanjon
PUBLICERAT: 2012-11-13, 18:35:35

VÄLKOMMEN TILLBAAAKAAA!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: