2012-07-03
 09:00:00

Bloppis! Del 1

Hej!
Nu när jag ändå håller på att rensa min garderob
& förvaring, så tänkte jag att jag skulle fixa en bloppis! (:
 
Är det något av plaggen du vill köpa här nedan, så kommentera
detta inlägget med ditt Stardoll-namn, och skriv vilket plagg det är
du vill ha så reserverar jag det till dig i min StarBazaar (:
 
Blusen är från butiken "IT GIRLS", råkade köpa två så nu säljer 
jag den ena (: 
 
Pris: 28 SC.
 
 
Guldiga skor från Archivet. Använder dem aldrig, 
låg i min förvaring ^^
 
Pris: 2 SD's
 

Rosa heels från "HEVRE LEGRE Tribute. Har flera stycken av samma modell.
 
Pris: 2 SD's/st
 

Lila skor från VOILE. Köpta på rean för 20 sc.
 
Pris: 10 sc

"Magisk Stav" från VOILE.
 
Pris: 15 SC.
 
SÅLD!
Benvärmare i Sveriges färger, blåa med gult band.
Inget märke.
 
Pris: 10 SC.
 
SÅLDA!
Färgglatt halsband, köpt på rean för rätt länge sen.
 
Pris: 16 SC.

SÅLD!
 
 
Svart klänning från Fallen Angel. Ingen aning när jag köpte den.
 
Pris: 36 SC.

SÅLD!
 
 
Rosa/svart tuff väst, från Pretty in Love.
Köp för 50 sc.
 
Pris: 45 SC
 
SÅLD!
 

Ps. En del två kommer senare, har massa plagg som inte används
som nu ska säljas! 
 


solia-1
PUBLICERAT: 2012-07-03, 09:21:28

Köper gäna västen från pretty n love, det färg glada halsbandet och kläningen från fallen angel! :)

Svar: Reserverat. (:
lillelilleskutt.webblogg.se


Kompanjon
PUBLICERAT: 2012-07-03, 09:49:14

Jag vill ha västen längst ned!

Svar: Tyvärr, den är såld! :/ Men jag ska fixa en del 2 senare, så det kanske är något där du vill ha istället? Aa, du får kolla. (:
lillelilleskutt.webblogg.se


Clara aka Candychoko
PUBLICERAT: 2012-07-03, 10:01:30 | URL: http://clarafina.webblogg.se

Thigh High Legwarmers & Fluoro Flash Choker skulle jag vilja köpa. :)

Svar: Jo alla tre kommentarerna kom fram, hehe!
Fluoro Flash Choker är tyvärr redan såld, men jag reserverar "Thigh High Legwarmers"
till dig (:
lillelilleskutt.webblogg.se


Clara aka Candychoko
PUBLICERAT: 2012-07-03, 10:01:31 | URL: http://clarafina.webblogg.se

Thigh High Legwarmers & Fluoro Flash Choker skulle jag vilja köpa. :)

Svar: Jo alla tre kommentarerna kom fram, hehe!Fluoro Flash Choker är tyvärr redan såld, men jag reserverar "Thigh High Legwarmers" till dig (:
lillelilleskutt.webblogg.se


Clara aka Candychoko
PUBLICERAT: 2012-07-03, 10:03:02 | URL: http://clarafina.webblogg.se

Vet inte om min förra kommentar kom fram? Annars skickar jag en till. Hehe, Fluoro Flash Choker & Thigh High Legwarmers skulle jag vilja köpa. :)

Svar: Jo alla tre kommentarerna kom fram, hehe!Fluoro Flash Choker är tyvärr redan såld, men jag reserverar "Thigh High Legwarmers" till dig (:
lillelilleskutt.webblogg.se


Extramusic
PUBLICERAT: 2012-07-03, 12:40:06

Skulle gärna vilja ha klänningen från Fallen Angel :)
Extramusic / Tjejen som skrev affärskvinna XP

Svar: Sorry, den är tyvärr redan såld! D'':
lillelilleskutt.webblogg.se


Pinkalma
PUBLICERAT: 2012-07-03, 13:23:15

Den rosa och svarta västen vill jag köpa:DDD

Svar: Den var väldigt populär, och är tyvärr redan såld! D:
lillelilleskutt.webblogg.se


annika_le
PUBLICERAT: 2012-07-03, 14:45:06

Kan du reservera den magiska staven till mig? :D

Svar: Jadå den är reserverad nu ^^ (:
lillelilleskutt.webblogg.se


Babel456
PUBLICERAT: 2012-07-03, 16:07:01 | URL: http://mirandasfotovardag.blogg.se

Skulle gärna vilja ha Pink stiletto heels. =)

Svar: Reserverade (:
lillelilleskutt.webblogg.se


Extramusic
PUBLICERAT: 2012-07-03, 17:19:09

Aja, synd :/ Men ett par Pink Stiletto heels? Har kollat på dom innan^^

Svar: Okeii, reserverar dem nu ^^ Men ska försöka fixa ihop en del 2 så snart jag kan eftersom bloppis visst var poppis (:
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: